torsdag 20 juli 2017

Ökat lite i Northwest Healthcare

Tidig lön den här månaden så jag har delvis lyft på investeringsstoppet och ökat lite i Northwest Healthcare för hälften av sparandet i juli.

Köpt: 60 st Northwest Healthcare Properties (NWH.UN)

Resten av pengarna hamnade i Spiltan Räntefond Sverige.

Vad gäller inglasningen av balkongen är nu arbetet färdigt och jag är verkligen supernöjd med resultatet. Återstår nu bara att betala, så vi får väl se när räkningen dyker upp.

Eftersom det blev klart lite tidigare än beräknat blir det räntefri avbetalning över 12 månader (vilket jag ämnar betala på hälften av tiden, om ens det, med tanke på det jag redan lagt undan). Gillar normalt sett inte att sitta med avbetalningar men i det här fallet finns det en fördel, nämligen att det finns utrymme för mig att - som den här månaden - skyffla in en del av sparandet på börsen nu när flera bolag dippat en smula.

Hoppas till sist ni har en bra sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar