torsdag 14 november 2013

Uppdatering av mål/strategi med lite dumheter

Uppdaterade precis sidan för mål/strategi med lite dumheter: lade till en lista som visar status över hur utdelningarna är spridda över de veckoblock jag nämnde i ett tidigare inlägg. Baserade det på 2013 års utdelningsdatum och lustigt nog är block 4, det jag tidigare tyckte kändes svårast att fylla, det som har bäst täckning. Skall dock sägas att både PSEC och WMC ligger och skvalpar precis mellan två block, beroende på någon dag hit eller dit samt helger var de hamnar. I takt med att jag breddar portföljen bör jag kunna få bolag som ligger stabilt i samma block hela tiden.

Som jag nämner vid listan är utdelning varje vecka dock inget aktivt mål, men jag tänkte det kan vara kul att se status på dumheterna hursomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar